Morten Münster bøger rækkefølge
Morten Münster
Morten Münster er en anerkendt ekspert inden for adfærdsdesign. Han har skrevet flere bestsellere om adfærd og har etableret sig som en autoritet inden for feltet. Derudover har han grundlagt konferencen Behavers, der er Danmarks førende konference om adfærd og forandringer. Han er kendt for at implementere adfærdsdesign i både danske og globale virksomheder, herunder Novo Nordisk, Nordea, Adidas og Siemens. Med sin omfattende viden og erfaring formår Morten Münster at inspirere og engagere læsere og virksomheder til at forstå og udnytte adfærdsdesign som et værktøj til at påvirke mennesker, holdninger og produkter.
Ny bog af Morten Münster: Afdelingen for magisk tænkning
I Morten Münsters nye bog ”Afdelingen for magisk tænkning” kan du glæde dig til at høre mere om banjo-mentalitet, Tanzania-logik og den tankevækkende Niels Hausgaard-regel.
Morten Münster er en anerkendt ekspert inden for adfærdsdesign og forfatter til de populære ”Jytte-bøger: ”Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” og ”Jytte vender tilbage”. I sin nye bog sætter Morten Münster fokus på middelmådighed og hvilket utroligt potentiale, der ligger heri, for dét at omfavne middelmådigheden fører os nemlig paradoksalt nok tættere på at blive ret ekstraordinære.
Afdelingen for magisk tænkning udkommer 2. september 2025, men kan forudbestilles allerede nu, så du er sikker på at kunne læse med fra udgivelsesdagen. Forudbestil Afdelingen for magisk tænkning hos Bog & idé allerede nu.
Afdelingen for magisk tænkning
I denne bog tager Morten Münster dig på en underholdende rejse gennem samfundet for at vise, hvordan vores besættelse af det ekstraordinære har gjort os syge, dumme og ineffektive.
Om Morten Münsters bøger
Morten Münsters bøger er ikke kun for folk i erhvervslivet. Hans indsigtsfulde og underholdende tilgang til adfærdsdesign kan appellere til enhver, der er interesseret i at forstå, hvorfor vi handler, som vi gør, og hvordan vi kan ændre i vores adfærd.
Bøgerne af Morten Münster er lette at læse og er fyldt med interessante eksempler og praktiske værktøjer, der kan bruges i hverdagen. Uanset om du er interesseret i at påvirke egne vaner og adfærd eller ønsker at forstå, hvordan du bedst kan påvirke andre, vil Morten Münsters bøger give dig den viden og inspiration, du har brug for.
Morten Münster formår at gøre komplekse teorier og begreber letforståelige og anvendelige for alle.
Morten Münsters bøger i rækkefølge:
- Personlig indflydelse (2013)
- Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag (2017)
- Jytte vender tilbage (2020)
- Afdelingen for magisk tænkning (2025)
Personlig indflydelse
Få mere indflydelse og trumf din vilje igennem ved hjælp af denne bog. Forfatteren viser, hvordan den mest effektive vej til indflydelse går gennem personlige relationer. Kontekst trumfer dermed substans. Men hvordan udøver du din indflydelse på en etisk forsvarlig måde, der plejer relationen frem for at destruere den? Hvordan får du din medarbejder til at følge strategien? Hvordan får du din kunde til at købe? Hvordan får du din kollega til at sige ja? Hvordan får du din teenager til at rydde op på sit værelse?