Bøger skrevet af Ole E. Andersen
Læs mere om Ole E. Andersen8 produkter
8 produkter
Mere om Ole E. Andersen
Ole E. Andersen har flere bøger, der er til salg hos Bog & idé. Tag et kig på nedenstående liste hvor du har Andersens seneste bøger.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Forstå forbrugerne" udgivet af Samfundslitteratur - "Markedsføring - for de finansielle uddannelser" udgivet af Gyldendal - "Kommunikation og salgskanaler" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af HansReitzels - "Online kommunikation - en introduktion" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring - cases og opgaver" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring - opgaver og cases" udgivet af HansReitzels - "Forstå forbrugerne og bliv en bedre markedsfører" udgivet af Samfundslitteratur - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Online kommunikation - en introduktion" udgivet af Gyldendal - "Reklamekampagnen" udgivet af Grafisk Litteratur - "Forstå forbrugerne" udgivet af Samfundslitteratur
Inden du bestiller den bog, du gerne vil have, skal du vælge i mellem de forskellige formater, bogen er tilgængelig i. Hvis du vælger at bestille din bog i et trykt format, kan du typisk vælge mellem hårde eller bløde omslag. De traditionelle hårde omslag er hardback og indbundet, mens de bløde omslag omfatter den prisvenlige paperback samt hæftet bøger. De digitale formater vinder desuden mere og mere indpas. Her har du altid din bog med på farten enten på tablet eller smartphone. Hvis du klikker ind på den bog, du gerne vil læse, kan du se de tilgængelige formater.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Forstå forbrugerne" udgivet af Samfundslitteratur - "Markedsføring - for de finansielle uddannelser" udgivet af Gyldendal - "Kommunikation og salgskanaler" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af HansReitzels - "Online kommunikation - en introduktion" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring - cases og opgaver" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring - opgaver og cases" udgivet af HansReitzels - "Forstå forbrugerne og bliv en bedre markedsfører" udgivet af Samfundslitteratur - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Online kommunikation - en introduktion" udgivet af Gyldendal - "Reklamekampagnen" udgivet af Grafisk Litteratur - "Forstå forbrugerne" udgivet af Samfundslitteratur
Bøger skrevet af Ole E. Andersen
Du kan finde 13 bøger af Ole E. Andersen her hos Bog & idé. Hvis du har fundet din favorit bog, kan du købe den allerede i dag. Bøgerne fra Ole E. Andersen kan købes i udvalgte formater. Andersens bøger er desuden lavet i en serie, og det er flere forskellige forlag, der har udgivet dem.Inden du bestiller den bog, du gerne vil have, skal du vælge i mellem de forskellige formater, bogen er tilgængelig i. Hvis du vælger at bestille din bog i et trykt format, kan du typisk vælge mellem hårde eller bløde omslag. De traditionelle hårde omslag er hardback og indbundet, mens de bløde omslag omfatter den prisvenlige paperback samt hæftet bøger. De digitale formater vinder desuden mere og mere indpas. Her har du altid din bog med på farten enten på tablet eller smartphone. Hvis du klikker ind på den bog, du gerne vil læse, kan du se de tilgængelige formater.
Ole E. Andersens "Forstå forbrugerne"
Hos Bog & idé er "Forstå forbrugerne" tilgængelig som hæftet. En hæftet udgave betyder, at bogen har et kraftigt omslag og er syet (hæftet) i ryggen. Den holder derfor bedre end en paperback-bog. Det er Samfundslitteratur, der har udgivet bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på dansk.Ole E. Andersen "Markedsføring - for de finansielle uddannelser"
Hos Bog & idé er "Markedsføring - for de finansielle uddannelser" tilgængelig som hæftet. En hæftet udgave vil sige, at bogen har et kraftigt omslag og er syet (hæftet) i ryggen. Den holder derfor bedre end en paperback-bog. Bogen er til salg hos Bog & idé på dansk og er publiceret af Gyldendal.Detaljer
Fulde navn:
Ole E. Andersen