Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
236 produkter
236 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BESTSELLER
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Like, kommentér, del
Like, kommentér, delCamilla Stemann
279,95 DKK
Hardback
Like, kommentér, del
Kundeheltene
BOEGERTILSTAERKPRIS
KundehelteneMogens Bjerre
459,95 DKK
Hæftet
(3)
Kundeheltene
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
Sig du kan li mig
BOEGERTILSTAERKPRIS
Sig du kan li migAstrid Haug
270,95 DKK
Hæftet
(2)
Sig du kan li mig
En sælgers bekendelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
En sælgers bekendelserRolf Høegh
243,95 DKK
Hæftet
En sælgers bekendelser
B2B Salgs- og marketingledelse
BOEGERTILSTAERKPRIS
B2B Salgs- og marketingledelseJørgen Holm
399,95 DKK
Indbundet
B2B Salgs- og marketingledelse
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
269,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Valide personaer
BOEGERTILSTAERKPRIS
Valide personaerCharlotte Albrechtsen
144,95 DKK
Hæftet
Valide personaer
Content Marketing Bogen
Content Marketing BogenJoakim Ditlev
209,95 DKK
EBOG
(1)
Content Marketing Bogen
Købehjernen
BOEGERTILSTAERKPRIS
KøbehjernenThomas Z. Ramsøy
315,95 DKK
Hæftet
Købehjernen
Service er marketing
Service er marketingSøren Bechmann
49,95 DKK
e-bog
Service er marketing
GLAD KUNDE SUR KUNDE
BOEGERTILSTAERKPRIS
GLAD KUNDE SUR KUNDEWilliam Atak
225,95 DKK
Paperback
(1)
GLAD KUNDE SUR KUNDE
Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation i praksisKristian Eiberg
259,95 DKK
EBOG
Markedskommunikation i praksis
Marketingmodeller
BOEGERTILSTAERKPRIS
MarketingmodellerKim Buch-Madsen (red.)
306,95 DKK
Paperback
(1)
Marketingmodeller
Mid-Century Ads - 40th Ed.
Mid-Century Ads. 40Th Ed.Jim Heimann
239,95 DKK
Indbundet
Mid-Century Ads. 40Th Ed.
Markedsføring
BOEGERTILSTAERKPRIS
MarkedsføringJens Graff
495,95 DKK
Paperback
Markedsføring
Forstå forbrugerne
BOEGERTILSTAERKPRIS
Forstå forbrugerneOle E. Andersen
72,95 DKK
Hæftet
Forstå forbrugerne
Product Management - Strategi, planlægning, markedsføring, organisering og eksekvering, 2. udgave
BOEGERTILSTAERKPRIS
Product Management - Strategi, planlægning, markedsføring, organisering og eksekvering, 2. udgaveJørgen Holm og Carsten Olesen
360,95 DKK
Indbundet
Product Management - Strategi, planlægning, markedsføring, organisering og eksekvering, 2. udgave
100 millioner hårelastikker og en vodka tonic
100 millioner hårelastikker og en vodka tonicSophie Trelles-Tvede
249,95 DKK
Hæftet
(2)
100 millioner hårelastikker og en vodka tonic
Salgets Virkelighed
BOEGERTILSTAERKPRIS
Salgets VirkelighedTony Evald Clausen
288,95 DKK
Paperback
Salgets Virkelighed
Bliv en endnu bedre sælger
BOEGERTILSTAERKPRIS
Bliv en endnu bedre sælgerMogens Weinreich
225,95 DKK
Paperback
Bliv en endnu bedre sælger
Brug sproget politisk
BOEGERTILSTAERKPRIS
Brug sproget politiskMichael Hunnicke
18,95 DKK
Paperback
Brug sproget politisk
Håndbog i strategisk public relations
BOEGERTILSTAERKPRIS
Håndbog i strategisk public relationsHenrik Merkelsen (red.)
486,95 DKK
Hæftet
Håndbog i strategisk public relations
Kundestrategi i praksis
Kundestrategi i praksisTomas Lykke
49,95 DKK
EBOG
Kundestrategi i praksis

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.