Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
241 produkter
241 produkter
Branding
BOEGERTILSTAERKPRIS
BrandingHeidi Hansen
459,95 DKK
Hæftet
Branding
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BESTSELLER
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
ENGLISH
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of PersuasionRobert B. PhD Cialdini
229,95 DKK
Paperback
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
279,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Like, kommentér, del
Like, kommentér, delCamilla Stemann
279,95 DKK
Hardback
(1)
Like, kommentér, del
Introduktion til markedsføring på sociale medier
BOEGERTILSTAERKPRIS
Introduktion til markedsføring på sociale medierHalfdan Moth Timm
270,95 DKK
Hæftet
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Salg af rådgivning og serviceydelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
Salg af rådgivning og serviceydelserJens Lassen
387,95 DKK
Hæftet
Salg af rådgivning og serviceydelser
Content Marketing Bogen
Content Marketing BogenJoakim Ditlev
209,95 DKK
EBOG
(1)
Content Marketing Bogen
Salgslederen
BOEGERTILSTAERKPRIS
SalgslederenMorten Eschen
225,95 DKK
Hæftet
Salgslederen
Dette er marketing
BOEGERTILSTAERKPRIS
Dette er marketingSeth Godin
261,95 DKK
Hæftet
Dette er marketing
All-American Ads of the 60s
ENGLISH
All-American Ads of the 60sSteven Heller
329,95 DKK
Indbundet
All-American Ads of the 60s
Pitch Anything: An Innovative Method For Presenting, Persuad
ENGLISH
Pitch Anything: An Innovative Method For Presenting, PersuadOren Klaff
199,95 DKK
Paperback
Pitch Anything: An Innovative Method For Presenting, Persuad
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
It'S Not How Good You Are, It'S How Good You Want To Be The
ENGLISH
It'S Not How Good You Are, It'S How Good You Want To Be ThePaul Arden
139,95 DKK
Paperback
It'S Not How Good You Are, It'S How Good You Want To Be The
Kundeheltene
BOEGERTILSTAERKPRIS
KundehelteneMogens Bjerre
459,95 DKK
Hæftet
(3)
Kundeheltene
Rebel
RebelFrederikke Antonie Schmidt
249,95 DKK
Hæftet
(6)
Rebel
Service er marketing
BOEGERTILSTAERKPRIS
Service er marketingSøren Bechmann
270,95 DKK
Hæftet
Service er marketing
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyperSanne Dollerup
149,95 DKK
EBOG
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
Lederskam
LederskamElsebeth Hauge
249,95 DKK
Indbundet
Lederskam
Når forretningen kommunikerer
BOEGERTILSTAERKPRIS
Når forretningen kommunikererJesper Højberg Christensen
270,95 DKK
Hæftet
Når forretningen kommunikerer
Viljen til salg
Viljen til salgErik Østenkjær
149,95 DKK
EBOG
Viljen til salg
All-American ads of the 90s
ENGLISH
All-American ads of the 90sJim Heimann
329,95 DKK
Indbundet
All-American ads of the 90s
All-American Ads of the 80s
ENGLISH
All-American Ads of the 80sSteven Heller
329,95 DKK
Indbundet
All-American Ads of the 80s
Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikationNana Emilie Grew
479,95 DKK
Hæftet
Tværmedial markedskommunikation
20th Century Classic Cars
20th Century Classic CarsPhil Patton
219,95 DKK
Indbundet
20th Century Classic Cars

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.