Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
242 produkter
242 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BESTSELLER
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of PersuasionRobert B. PhD Cialdini
209,95 DKK
Paperback
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
20th Century Classic Cars
20th Century Classic CarsPhil Patton
219,95 DKK
Indbundet
20th Century Classic Cars
Like, kommentér, del
Like, kommentér, delCamilla Stemann
279,95 DKK
Hardback
Like, kommentér, del
Mindful Customer Experience
Mindful Customer ExperienceKatja Andersen
279,95 DKK
Hæftet
Mindful Customer Experience
Pitch Anything: An Innovative Method For Presenting, Persuad
Pitch Anything: An Innovative Method For Presenting, PersuadOren Klaff
199,95 DKK
Paperback
Pitch Anything: An Innovative Method For Presenting, Persuad
Bag kulissen
Bag kulissenHelle Rosendahl
299,95 DKK
Hæftet
(2)
Bag kulissen
Mikkeller
BOEGERTILSTAERKPRIS
MikkellerAnders Ryehauge
290,95 DKK
Indbundet
(1)
Mikkeller
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
269,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Service er marketing
Service er marketingSøren Bechmann
49,95 DKK
e-bog
Service er marketing
GLAD KUNDE SUR KUNDE
BOEGERTILSTAERKPRIS
GLAD KUNDE SUR KUNDEWilliam Atak
225,95 DKK
Paperback
(1)
GLAD KUNDE SUR KUNDE
Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation i praksisKristian Eiberg
259,95 DKK
EBOG
Markedskommunikation i praksis
Marketingmodeller
MarketingmodellerKim Buch-Madsen (red.)
339,95 DKK
Paperback
(1)
Marketingmodeller
B2B Salgs- og marketingledelse
BOEGERTILSTAERKPRIS
B2B Salgs- og marketingledelseJørgen Holm
360,95 DKK
Indbundet
B2B Salgs- og marketingledelse
Kundestrategi i praksis
Kundestrategi i praksisTomas Lykke
49,95 DKK
EBOG
Kundestrategi i praksis
Product Management - Strategi, planlægning, markedsføring, organisering og eksekvering, 2. udgave
BOEGERTILSTAERKPRIS
Product Management - Strategi, planlægning, markedsføring, organisering og eksekvering, 2. udgaveJørgen Holm og Carsten Olesen
360,95 DKK
Indbundet
Product Management - Strategi, planlægning, markedsføring, organisering og eksekvering, 2. udgave
Content Marketing Bogen
Content Marketing BogenJoakim Ditlev
209,95 DKK
EBOG
(1)
Content Marketing Bogen
Når forretningen kommunikerer
BOEGERTILSTAERKPRIS
Når forretningen kommunikererJesper Højberg Christensen
270,95 DKK
Hæftet
Når forretningen kommunikerer
Kundeheltene
BOEGERTILSTAERKPRIS
KundehelteneMogens Bjerre
459,95 DKK
Hæftet
(3)
Kundeheltene
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
Forstå forbrugerne
Forstå forbrugerneOle E. Andersen
49,95 DKK
Hæftet
Forstå forbrugerne
Salgets Virkelighed
BOEGERTILSTAERKPRIS
Salgets VirkelighedTony Evald Clausen
288,95 DKK
Paperback
Salgets Virkelighed
Lederskam
LederskamElsebeth Hauge
249,95 DKK
Indbundet
Lederskam
Købehjernen
BOEGERTILSTAERKPRIS
KøbehjernenThomas Z. Ramsøy
315,95 DKK
Hæftet
Købehjernen
Sig du kan li mig
BOEGERTILSTAERKPRIS
Sig du kan li migAstrid Haug
270,95 DKK
Hæftet
(2)
Sig du kan li mig

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.