Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
261 produkter
261 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BUSINESSSTAERKPRISBS
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
268,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Branding
BOEGERTILSTAERKPRIS
BrandingHeidi Hansen
459,95 DKK
Hæftet
Branding
Way Of The Wolf Straight Line Selling: Master The Art Of Persuasion, Influence, And Success - The Secrets Of The Wolf Of Wall Street
ENGLISH
Way of The Wolf Straight Line Selling: Master The Art of Persuasion, Influence, and Success - The Secrets of The Wolf of Wall StreetJordan Belfort
169,95 DKK
Paperback
Way of The Wolf Straight Line Selling: Master The Art of Persuasion, Influence, and Success - The Secrets of The Wolf of Wall Street
Spørgeteknik
BOEGERTILSTAERKPRIS
SpørgeteknikPeter Knoop Christensen
270,95 DKK
Hæftet
(2)
Spørgeteknik
Unreasonable Hospitality The Remarkable Power Of Giving People More Than They Expect
ENGLISH
Unreasonable Hospitality The Remarkable Power of Giving People More Than They ExpectWill Guidara
239,95 DKK
Hardback
Unreasonable Hospitality The Remarkable Power of Giving People More Than They Expect
Ogilvy On Advertising
ENGLISH
Ogilvy On AdvertisingDavid Ogilvy
189,95 DKK
Paperback
Ogilvy On Advertising
Kundestrategi i praksis
Kundestrategi i praksisTomas Lykke
49,95 DKK
EBOG
Kundestrategi i praksis
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
279,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
BOEGERTILSTAERKPRIS
Storytelling - branding i praksis, 2. udgavePhilip Munch
360,95 DKK
Indbundet
Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
NO-CODE
BOEGERTILSTAERKPRIS
NO-CODEJacob Bøtter
360,95 DKK
Hardback
(3)
NO-CODE
KICK-ASS SERVICE
KICK-ASS SERVICEMerete Bergman Smit
129,95 DKK
Lydbog
KICK-ASS SERVICE
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelserMikkel Noa Klein
141,95 DKK
Hæftet
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
20th Century Classic Cars
20th Century Classic CarsPhil Patton
219,95 DKK
Indbundet
20th Century Classic Cars
Købehjernen
BOEGERTILSTAERKPRIS
KøbehjernenThomas Z. Ramsøy
315,95 DKK
Hæftet
Købehjernen
Service er marketing
Service er marketingSøren Bechmann
49,95 DKK
e-bog
Service er marketing
Salgslederen
SalgslederenMorten Eschen
89,95 DKK
EBOG
Salgslederen
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyperSanne Dollerup
149,95 DKK
EBOG
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
All-American Ads of the 80s
ENGLISH
All-American Ads of the 80sSteven Heller
289,95 DKK
Indbundet
All-American Ads of the 80s
Confessions Of An Advertising Man
ENGLISH
Confessions Of An Advertising ManDavid Ogilvy
189,95 DKK
Paperback
Confessions Of An Advertising Man
Forstå forbrugerne
Forstå forbrugerneOle E. Andersen
59,95 DKK
Hæftet
Forstå forbrugerne
Vind kundernes tillid
BUSINESSSTAERKPRIS
Vind kundernes tillidJens Almegaard
319,95 DKK
Hæftet
(1)
Vind kundernes tillid
Offentlig leder på sociale medier
BOEGERTILSTAERKPRIS
Offentlig leder på sociale medierTroels Johannesen
135,95 DKK
Hæftet
Offentlig leder på sociale medier
Like, kommentér, del
BUSINESSSTAERKPRIS
Like, kommentér, delCamilla Stemann
239,95 DKK
Hardback
(1)
Like, kommentér, del
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
ENGLISH
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of PersuasionRobert B. PhD Cialdini
219,95 DKK
Paperback
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
The 22 Immutable Laws Of Marketing
ENGLISH
The 22 Immutable Laws Of MarketingAl Ries
139,95 DKK
Paperback
The 22 Immutable Laws Of Marketing

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.