Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
293 produkter
293 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BUSINESSSTAERKPRIS
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
268,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Branding
BOEGERTILSTAERKPRIS
BrandingHeidi Hansen
459,95 DKK
Hæftet
Branding
Kundestrategi i praksis
Kundestrategi i praksisTomas Lykke
49,95 DKK
EBOG
Kundestrategi i praksis
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
ENGLISH
Influence, New and Expanded Uk The Psychology of PersuasionRobert B. PhD Cialdini
219,95 DKK
PAPERBACK
Influence, New and Expanded Uk The Psychology of Persuasion
Unreasonable Hospitality The Remarkable Power Of Giving People More Than They Expect
ENGLISH
Unreasonable HospitalityWill Guidara
239,95 DKK
HARDBACK
Unreasonable Hospitality
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
BUSINESSSTAERKPRIS
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the DayMorten Münster
268,95 DKK
Hæftet
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
NO-CODE
BOEGERTILSTAERKPRIS
NO-CODEJacob Bøtter
360,95 DKK
Hardback
(3)
NO-CODE
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
Markedsføring - for de finansielle uddannelserPoul K. Faarup
432,95 DKK
Hæftet
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyperSanne Dollerup
149,95 DKK
Lydbog
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
Sig du kan li mig
BUSINESSSTAERKPRIS
Sig du kan li migAstrid Haug
264,95 DKK
Hæftet
(2)
Sig du kan li mig
Content Marketing Bogen
Content Marketing BogenJoakim Ditlev
209,95 DKK
EBOG
(1)
Content Marketing Bogen
Mikkeller (UK)
BOEGERTILSTAERKPRIS
Mikkeller (UK)Anders Ryehauge
290,95 DKK
Indbundet
(1)
Mikkeller (UK)
Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder
BUSINESSSTAERKPRIS
Markedsføringshåndbogen - for små virksomhederHanne Wick og Dorthe Klyvø
259,95 DKK
Hæftet
Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder
Bag kulissen
BUSINESSSTAERKPRIS
Bag kulissenHelle Rosendahl
267,95 DKK
Hæftet
(2)
Bag kulissen
Small data
BUSINESSSTAERKPRIS
Small dataMartin Lindstrom
268,95 DKK
Indbundet
(2)
Small data
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyperSanne Dollerup
149,95 DKK
EBOG
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
Vind kundernes tillid
BUSINESSSTAERKPRIS
Vind kundernes tillidJens Almegaard
319,95 DKK
Hæftet
(1)
Vind kundernes tillid
All-American Ads of the 80s
ENGLISH
All-American Ads of the 80sSteven Heller
289,95 DKK
Indbundet
All-American Ads of the 80s
Way Of The Wolf Straight Line Selling: Master The Art Of Persuasion, Influence, And Success - The Secrets Of The Wolf Of Wall Street
ENGLISH
Way of the WolfJordan Belfort
169,95 DKK
PAPERBACK
Way of the Wolf
Ogilvy On Advertising
ENGLISH
Ogilvy On AdvertisingDavid Ogilvy
189,95 DKK
PAPERBACK
Ogilvy On Advertising
Like, kommentér, del
BUSINESSSTAERKPRIS
Like, kommentér, delCamilla Stemann
239,95 DKK
Hardback
(1)
Like, kommentér, del
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
279,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Offentlig leder på sociale medier
BOEGERTILSTAERKPRIS
Offentlig leder på sociale medierTroels Johannesen
135,95 DKK
Hæftet
Offentlig leder på sociale medier
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
119,95 DKK
EBOG
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.